сряда, 4 февруари 2009 г.

Лъжат ли рекламите

Всички навярно си спомнят една реклама, в която се казваше, че на всеки 60сек.в България се поврежда по една пералня заради натрупване на котлен камък. И всичко това защото не ползвате даден препарат на дадена фирма.Една проста сметка показва, че за съвсем кратко време няма да остане и една неповредена пералня, а сервизите ще са задръстени с клиенти.И ако не искате да перете като баба си, т.е. на ръка, ще трябва да купувате Калгон. Дотук добре. Това е само за една пералня.В края на крайщата решавате да ходите мръсен. Но какво ще кажете ако ви съобщат от екрана на телевизията, че на всеки 30мин. някой в България получава инфаркт.Е, това вече е сериозно.Тук не става дума за някакъв домакински уред, а за ЖИВОТ. И то вашия.Пак проста сметка може да покаже за колко време цялото население ще е покосено от инфаркт.Даже и децата. И причината пак ще е у вас. Защото не сте ползвали рекламираната фармацефтична компания.Значи вие сте си виновни.Хак ви е! Така ви се пада!Обещавате вече да не правите така. И от утре започвате редовно да си купувате препарат против котлен камък за пералната и да пиете от вълшебните хапчета, които ще ви предпазят от инфаркт.
В противен случай може да умрете.
И то мръсен.

Няма коментари:

Последователи

Възникна грешка в тази притурка