вторник, 21 юни 2011 г.

Искам развод с Ники Кънчев. Може, ама друг път!



"Може би за 54г. не си спечелил нито лев без усилия? Сега късметът ти се усмихна. Дай верен отговор сега и на мига може да спечелиш 10000лв."
Това съобщение получих на мобилния си телефон. Такъв SMS са получили и доста мои познати. Питам се откъде от MTel знаят кога съм родена? Не са ли тайна тези данни и имат ли право да ги разпространяват? И къде е комисията за защита на личните данни и защо не се самосизира по случая?
Много въпроси. Отговор, обаче няма. Утре може адресът ми да попадне у някого и той да разполага с него и да ми звъни на вратата час по час. Да ме залива с тъпи въпроси и да очаква "верни" отговори, носещи на някой пари. Или може и самия "г-н Стани богат" да ми се изтресе пред вратата. Кой знае?!

Няма коментари:

Последователи